05 nov Heerlijk om als koning klant behandeld te worden
Onlangs kregen wij van de goede Sint uit Spanje een app met de vraag of we ook dit jaar mee wilden helpen met het kopen van cadeaus. Mijn vrouw vind dat een eer en heeft ook geen hekel aan winkelen.
GRONINGEN Dus wij op een zondagmiddag op pad voor de Sint, eerst maar eens naar Decathlon. Omdat alles wat we moeten halen door de Sint perfect gedocumenteerd is, gaat dat altijd prima. Vervolgens was mijn vrouw nog op zoek naar speciale sportkleding. Dus wij naar de overburen, DAKA.
Van de ene gratis parkeerplaats naar de andere.
Dan kom je weer in het oude Van der Molen pand waar bij de start nog Opels verkocht werden. In het gebouw hangt nog ergens een steen die ter ere van de opening daar geplaatst is. De tijden veranderen snel, zegt deze oude man. Want wie nu hier de Opeldealer is, ik zou het niet weten.
Bij de eerste afdeling rechts werden we allerliefst en professioneel aangesproken door een verkoopster/adviseur die uitstraalde dat ze er ook op het einde van de middag nog zin in had. Na uitleg waar we konden vinden wat we zochten gingen wij verder.
Ongevraagd en zeker niet opdringerig…
Ongevraagd en zeker niet opdringerig kwam ze met iets aanlopen waaruit bleek dat ze goed geluisterd had. Dat maakt mij al blij. Mede door haar hulp is mijn vrouw ook gedeeltelijk geslaagd. We kregen ook nog informatie over een app en de mogelijke kortingen die er dan volgden. Mijn vrouw is echt blij met deze informatie. Ik denk: weer een app…
Vervolgens werden wij nog via een snelle route naar de kassa geleid. Heerlijk, die aandacht en dienstverlening. Ik kan het niet laten haar daarvoor te bedanken.
Dus waar ik eigenlijk een hekel heb, winkelen, werd een feestje voor mij omdat ik mij koning klant voelde.